Zaterdag 05-08-2017

5 augustus 2017 - Tarrytown, New York, Verenigde Staten

Vandaag is de dag. Ik ga weer naar huis. Laura en Arthi zijn net vertrokken naar het vliegveld en ik moet om 16:45 uur bij de shuttle zijn die mij naar het vliegveld gaat brengen.

Afgelopen dinsdag, woensdag en donderdag hebben we behalve de lessen niks gedaan. Afgelopen vrijdag had ik de hele dag les en daarna hadden we onze 'graduation'. Tijdens de 'graduation' werd er wat onnodige dingen gezegt en werden alle namen van de mensen op het bord laten zien. Daarna mochten we onze certificaten ophalen en mochten we weer gaan. Na de 'graduation' zijn we met z'n alle voor de laatste keer naar Manhattan gegaan. We hebben daar met z'n alle gegeten en rondgelopen en daarna zijn ze weer naar de campus gegaan. Rond ongeveer 24:00 uur was ik weer terug in mijn kamer. Ik heb toen nog en beetje ingepakt en ik lag ongeveer om 1 uur in mijn bed. Ongeveer om 5 uur 's nachts kreeg ik gigantische kramp in mijn kuit, maar ondanks dat het super veel pijn deed heb ik het half slapend opgelost en ben ik weer in slaap gevallen. Nu is het ongeveer 15:40 uur hier in Amerika en mijn kuit doet nog steeds pijn...

Ik ga straks naar de shuttle en dan kom ik weer naar Nederland, dus dan zie ik de meeste van jullie weer!

1. Ingrid koster:
    Have a nice fligt. See you tomorrow. Sleep well. Xx
  2. Ingrid koster:
    5 augustus 2017
    Have a nice fligt. See you tomorrow. Sleep well.
  3. Ingrid koster:
    Have a nice flight. See you tomorrow. Sleep well. XXX
  4. Ingrid koster:
    Have a nice flight. See you tomorrow. Sleep well. XXX
  5. Johan:
    5 augustus 2017
    Ik zal blij zijn als je weer veilig thuis bent.
  6. Diana:
    5 augustus 2017
    Korte blog over je laatste dagen. Goede reis terug. Ik hoop dat je wat kan slapen. Ik ben blij dat we je morgen weer zien. Je neut staat klaar. Veel liefs.
  7. Oma en opa:
    5 augustus 2017
    Goede reis terug en we zien gezond en blij terug in Nederland